Sildi: "Facebook"
1

LG alustab “Mängi ja jaga LG G2” kampaaniaga

LG alustab täna uue online kampaaniaga „Mängi ja jaga LG G2“ (ingl. k: Play & Share LG G2), mille raames saavad tarbijad võimaluse kogeda LG uusima nutitelefoni parimaid omadusi veel enne, kui see muutub laiale tarbijaskonnale kättesaadavaks.

Play & Share LG G2

Loe tervet kirjet →

LG aitab jagada klientide erilisi hetki

LG Electronics alustab täna uut online kampaaniat „Minu jaoks oled sa täiuslik“ („To Me, You Are Perfect“), mille raames saavad inimesed saata oma armsamatele erilisi sõnumeid. See on LG viis anda oma klientidele aimu sellest, kui oluline on nende roll firmale inspiratsiooni andmisel. Kampaania juhatab ühtlasi sisse ka uue toote, mis kuulutatakse välja 7. augustil. Osa võib võtta igaüks ning selleks on vaja lihtsalt postitada oma armastatule mõeldud foto või videosõnum ühte või mitmesse LG online kanalisse, milleks on LG Mobile’i mikrosait, Facebooki leht ja YouTube’i kanal.

LG NY Times Square

Loe tervet kirjet →

LG Electronics paneb Facebook’i uudisvoo 3D-sse

Esimene projekt, „3D Newsfeed“ on rakendus, mis võimaldab kasutajatel oma Facebook’i newsfeed’i kasutada 3D-s. Rakendust võib vaadata küll ka 2D-s, kuid parimate elamuste saamiseks soovitatakse kasutada LG Cinema 3D telerit. PF on katsetanud läbi kõik tavapärased Facebook’i uudisvoo elemenid: kuidas kuvatakse postitusi, navigatsioon, sügavus, liikumine, värvid, Like’imine ning sisu kuvamine ekraanil.

Facebook’i uudisvoo 3D-sse

Käesolev rakendus muudab kasutaja tavalised Facebook’i postitused dünaamilisteks tulpadeks. Seejuures määrab kommentaaride ning Like’ide arv iga tulba kõrguse ning laiuse. Seda on võimalik katsetada ka oma 2D ekraanil.

Loe tervet kirjet →

Spordivaim sisse LG QuickMemo™-ga

Saada julgustavaid sõnumeid läbi LG Facebooki kampaania.

Eelmise nädala lõpus tegi LG avalikuks virtuaalsesündmustekampaania, milles Facebooki fännid saavad saata toetavaid sõnumeid, märkida omaenda võidumomendid ja jagada neid LG QuickMemo™-s, unikaalses LG Mobile’i UX rakenduses.

QuickMemo™ Optimus L3 (E400)

Algava spordihooaja tähistamiseks korraldab LG Mobile digitaalse sündmuse „Vii oma unistused LG QuickMemo™-ga uuele tasandile“, mis koosneb kahest osast.

Loe tervet kirjet →

LG „Minu ökokodu“ pakub tööstuse esimest ökosõbralikku virtuaalset unistuste kodu

LG Electronicsil on Facebook’is käimas vahva digitaalne interaktiivne kampaania “Minu ökokodu”, mis lubab LG fännidel üle kogu maailma luua ja jagada oma isikupärast unistuste kodu. Omasuguste seas esimene sellelaadne rakendus peegeldab ettevõtte pühendumust suhelda oma klientidega uuel ja innovaatilisel viisil.

LG „Minu ökokodu“

Kampaania tutvustab Facebooki kasutajatele LG viite patenteeritud põhitehnoloogiat ning nende ökosõbralikke kasusid – Linear Compressor, Inverter Direct Drive, KOMPRESSOR™ tehnoloogia, Lightwave ja Plasmaster. „Minu ökokodu“ on loominguline viis tutvustamaks, kuidas LG tehnoloogiad võivad muuta elustiili nutikamaks ja rohelisemaks.

Loe tervet kirjet →

Sotsiaalmeedia strateegia start-uppidele

Start-uppide jaoks on vettpidav ja naelapea pihta lööv sotsiaalmeedia strateegia kahtlemata edu võtmeks. Seega pole see ärimaailma osa vaiksetele ja tagasihoidlikele. Kui tahad läbi lüüa, siis pane tähele järgnevaid nõuandeid!

#1 Alusta sotsiaalmeediasse sukeldumist põhjaliku uurimusega – ole informeeritud.

Ole kursis, millised on tänased sotsiaalmeedia trendid. Õpi teiste kogemustest ning ära korda teiste poolt juba tehtud vigu. Samuti peaksid olema informeeritud, kuidas ja millises sotsiaalmeedia nurgas tegutsevad Sinu äriga sarnased ideed ja ettevõtmised. Hoi neil silma peal!

#2 Registreeru kohe – ära oota homset!

Ole seal, kus on inimesed! Nii oled sa nähtav. Hetkel on kaheks kõige populaarsemaks kanaliks Twitter ning Facebook. Samuti kaalu teisi sotsiaalmeedia väljundeid nagu LinkedIn, Foursquare, YouTube jne.

Twitter

Loe tervet kirjet →

Twitter vs Facebook – kumb on brändidele rohkem kasutoov?

Tänapäeval tahab üha rohkem brände olla esindatud ka sotsiaalmeedia keskkondades, lootuses levitada oma sõna ning kaasata rohkem lojaalsemaid kliente. Siiski võib osutuda keerukaks katta kogu sotsiaalmeedia spektrum, eriti just väikeste brändide jaoks, kelle aeg ning eelarve sellisteks tegevusteks on rohkem piiratud. Seega võiks ju keskenduda vaid ühele kanalile korraga. Ent, millisele siis?

Twitter ja Facebook

Et brände sellest dilemmast välja aidata, on BuySellAds.com ning Column Five teinud kõik puust ja punasega selgeks – mis on nende kahe sotsiaalmeedia kanali erinevused, tugevused ja nõrkused. Tutvu käesoleva joonisega SIIN!

Cloud Girlfriend ehk unistuste tüdruksõber igaühele

„Cloud Girlfriend” on alustav ettevõte, mille idee seisneb selles, et portaal loob Sulle igati perfektse tüdruksõbra, kes saadab Sulle avalikke sõnumeid Facebookis, pannes Su sõbrad arvama, et Sul on reaalne kallim olemas, kirjutab Business Insider.

Cloud Girlfriend

„Cloud Girlfriend” ei ole lihtsalt interneti aplikatsioon, vaid põhineb tegelikel inimestel, kellega kasutajad siis Facebooki vahendusel suhtlema hakkavad.

Loe tervet kirjet →

Kasutades ära sotsiaalvõrgustike võimalusi

Töötajad jagavad igapäevaselt sotsiaalmeedias informatsiooni oma isiklike elude kohta. Tööandjad aga võiksid neid kogemusi ära kasutada asutusesisese koostöö paremaks muutmiseks.

Sotsiaalvõrgustik

Sotsiaalmeedia potentsiaalist selles vallas annab aimu ka fakt, et ainuüksi USA’s on näiteks Facebook’i kasutajaid vanuses 18-64 kokku ligi 131 miljonit ja terves maailmas juba üle 500 miljoni. See tähendab, et rohkem kui pool miljardit inimest kasutab info jagamiseks, teadete saatmiseks, piltide jagamiseks ja kommuunide loomiseks samu tööriistu. Ettevõtted peaksid kiirelt pead tõstma, et see kõik oma kasuks tööle panna.

Loe tervet kirjet →

Facebook tekitas uue “Send” nupu

Vaid päev pärast lihavõtteid äratas Facebook ellu oma “Share” nupu, ristis selle ümber “Send‘iks” ning paigutas täpselt “Like” nupu kõrvale, paremale.

Facebook

Uus “Send” on loodud ideega olla rohkem suunavaks kaaslaseks juba sotsiaalvõrgustiku tavapärasele “Like” nupule. Kui nendest viimase vajutamisel kuvatakse linki kasutaja seinal tema kõigile sõpradele, siis seevastu “Send” võimaldab jagada infot vaid valitud Facebook’i gruppide ja sõprade seas või saata see e-maili teel edasi neile, kes pole sotsiaalmeedia kanaliga ise veel liitunud.

Loe tervet kirjet →