LG G5 telereklaamil “Mänguline maailm” täitus 36 miljonit vaatamist

Nutitelefoni G5 jaoks loodud LG Electronics’ reklaamvideo “Mänguline maailm”, milles mängib peaosa Jason Statham, kogus alates 23. märtsist muljetavaldavad 36 miljonit vaatamist sellistes sotsiaalmeedia võtmekanalites nagu Youtube ja Facebook. Kogu minutipikkuse video vältel tutvustab Jason Statham erinevate karakterite kaudu viise G5 nutitelefoni ja selle erinevate moodulite kasutamiseks “keerulistes” olukordades.

LG-G5-Making-of-TVC-01

“Mänguline maailm” jõudis aprillikuu kolmandal nädalal turunduse ja meedia ringkondades juhtiva rahvusvaheliste uudiste kanali AdAge nädala kõige kaasahaaravamate reklaamide edetabelis esikohale.

“Selle reklaami idee pärineb väga lihtsast mõttest: mis oleks siis, kui maailm mängiks rohkem?” ütles Energy BBDO loovjuht Sam Bergen. “Meil oli vaja visuaalset lahendust selleks, et rääkida seda lugu ning me kujutasime ette, milline näeks välja Jason Stathami mänguline maailm.”

LG-G5-Making-of-TVC-02

“Meil on väga hea meel, et jõudsime selle reklaamiga inimesteni üle maailma, pakkudes neile G5 ja selle lisade mängulisust,” sõnas LG Mobile Communications Company asepresident ja turunduskommunikatsiooni juht Chris Yie.”