LG G5 esimeses telereklaamis mängib peaosa Jason Statham

LG revolutsioonilise G5 moodultelefoni telereklaami peaosatäitjaks on tuntud action-filmide näitleja Jason Statham. Reklaami režissööriks on mitmetele suurtele rahvusvahelistele brändidele ja globaalkampaaniatele reklaame tootnud tunnustatud filmitegija Fredrik Bond.

LG-G5-Jason-Statham-TVC

LG kõige uuem reklaam esitleb lõbusaid ja mängulisi olukordi, mida G5 ja selle mooduldisain võimaldavad. Vahetatavate moodulite abil on G5 nutitelefon võimalik muuta nii mugavalt käeshoitavaks kaameraks kui ka Hi-Fi helisüsteemiks, olles sobiv kõigile, kes hindavad head tehnoloogiat ja innovatsiooni, mis teeb elu veel paremaks.

Vaata klippi siit:

Los Angeleses Energy BBDO loovagentuuriga koostöös loodud reklaamklipp näitab, kuidas Jason Statham põnevaid ja lõbusaid G5 kasutusviise proovib. Statham kehastab kõiki reklaamis olevaid karaktereid ning humoorikad stseenid vastavad G5 sloganile „Elu on hea, kui sa mängid rohkem“ (Life’s Good When You Play More).

„Ma usun, et LG G5 mooduldisaini kontseptsioon hakkab tarbijatele meeldima,“ rääkis Jason Statham. „Mulle väga meeldis LG-ga koostöös seda reklaami teha ning loodan, et see paistab ka lõplikus versioonis välja.“

„Alates G5 esitlusest MWC 2016 tehnikamessil oleme paljudelt inimestelt kuulnud, et nad ootasid sellist telefoni,“ ütles LG Mobile Communications Company asepresident ja turunduskommunikatsiooni juht Chris Yie. „G5 puhul on meie eesmärgiks näidata, et nutitelefonid võivad olla rohkem, kui lihtsalt suhtlusvahendid ning pakkuda mängulist mobiilset lahendust, mis meie elu rikastab.“

Reklaami näidatakse põhiturgudel üle maailma, sealhulgas Põhja-Ameerikas, Ladina-Ameerikas, Euroopas ja Ida-Aasias.