LG läbi aegade esimeses Super Bowli reklaamis toob Liam Neeson TV tehnoloogia tulevikust tänapäeva

LG esitles koostöös tuntud näitleja Liam Neesoniga Ameerika jalgpalli suursündmuse eel läbi aegade esimest Super Bowli reklaami ning uut LG SIGNATURE OLED telerit. Reklaam, mis sündis isa Ridley Scotti ja poja Jake Scotti ühisprojektina, näitab LG pühendumust tuua tulevikutelevisioon tänapäeva tarbijateni.
1.LG Super Bowl Ad Preview

Reklaami fookus on suunatud sellele, kuidas LG toob revolutsioonilise LG OLED TV tehnoloogia abil tuleviku meelelahutuse uuendused nüüdisaja kasutajani. Tegevus keskendub LG uuele lipulaevale – OLED telerile, mis tagab OLED tehnoloogia abil kõrgekvaliteedilise pildi täiuslikult musta värvi ja võrratu kontrastiga ning kuvab veelgi rohkem värve hämmastavalt õhukesel elegantsel klaaspaneelil.

„See on dünaamiline lühifilm,“ sõnas kuulus režissöör ja reklaami produtsent härra Ridley Scott. „See pajatab võidujooksust innovatsiooni eelkäija tiitli nimel ja võimekusest luua homse päeva tehnoloogiat.“

Neesoni tegelaskujuks on „mees tulevikust“, kelle ülesanne on tuua tulevikutelevisioon maailmas massidesse, et seda saaks nautida juba täna, nii nagu LG on teinud seda teerajajana OLED telerite tehnoloogia innovatsioonidega.

„Minu tegelaskuju on salapärane mees tulevikust, kes tuli tagasi tänasesse päeva väga tähtsa missiooniga,“ ütles Neeson. „Ta väljendab tuleviku võlu ja uudishimu selle suhtes.“

„Meie eesmärk oli luua maailm, mida pole seni nähtud või unikaalset OLEDile omast maailma,“ selgitas LG reklaami režissöör Jake Scott.

LG reklaamis on kasutatud kahe Hollywoodi tegija asjatundlikkust ja loovust, seejuures Ridley ja Jake Scott ei ole tuntud pelgalt oma auhinnatud filmide, vaid ka tunnustatud reklaamide poolest. Mõlemad on juba varasemalt edukalt Super Bowlil oma jälje jätnud: Ridley oma ikoonilise 1984. aasta Macintoshi reklaami ja Jake Budweiseri kadunud koera reklaamiga.

Neesoni üha kasvavas meelelahutuslike pärlite resümees saab sellest teine Super Bowli reklaam, millele eelneb tema kuulus Clash of Clans klipp eelmisel hooajal, mis oli enim vaadatud reklaam YouTube’is. Neeson ja Ridley Scott töötasid viimati koos märulifilmi „Taevane kuningriik“ kallal aastal 2005 ning värske LG reklaam lubab tulla vähemalt sama sütitav.

Auhinnatud LG SIGNATURE OLED telerid, mida pärjati hiljuti CES 2016 messil Engadgeti poolt parima teleritoote tiitliga, on erilised nii suurepärase pildikvaliteedi kui ka esteetilise disaini poolest. Uskumatult õhuke kõrgtehnoloogiline OLED paneel (mõõdetud paksus on 0,1 tolli), läbikumava klaasi ja võimsa ette suunatud kõlarisüsteemiga teeb sellest silmapaistvalt moodsa tehnoloogia ja disaini tähise.

LG SIGNATURE OLED TV 77- ja 65-tollistel lipulaevadel on erakordne kontrast ja värvid, aga ka 4K Ultra HD resolutsioon ja HDR-võimekus. UHD Liidu poolt UHD Premium staatusega atesteeritud sari toetab maailma juhtivate ringhäälingute, filmistuudiote ja tarbeelektroonika tootjate poolt kehtestatud standarditega HDR-formaate ning HDR10 ja DolbyVision tehnoloogiat, olles seeläbi esimene, mis ühildub kõigi formaatidega.

Erinevalt LCD-ekraanidest, milles LED-taustavalgustus tuhmub vaid ekraani teatud osades, suudab OLED paneeli iga piksel end iseseisvalt sisse ja välja lülitada. Selle tulemusena muutub OLED teleri pilt teravaks, värvid erksaks ja varjud detailseks.

Reklaamis esitletavate LG SIGNATURE mudelitega eesotsas on LG 2016. aasta OLED telerite tootevalikus ühtekokku neli seeriat ja kaheksa mudelit, millest kõik on varustatud LG uue webOS 3.0 nutiTV platvormiga. Uued lisafunktsioonid muudavad LG laiendatud võimalustes – sealhulgas ringhäälingu TVs, internetiülekannete teenustes ja välistes seadmetes – orienteerumise lihtsaks ja kiireks.