LG uue telereklaami toodab Ridley Scotti produktsioonifirma

LG esimese telereklaami toodab Ridley Scotti produktsioonifirma RSA Films. Ridley Scotti poeg Jake Scott lavastab reklaamis kohta, mis tutvustab LG OLED teleritehnoloogiat. Ettevõtte agressiivse turundustegevuse tulemusena sündiv reklaam esitleb LG pühendumist uute tehnoloogiate avastamisele ja näitab, et OLED teler ei ole lihtsalt uus teler, vaid tähistab televisioonitehnoloogia uue ajastu algust.

OLED Superbowl PR_2

LG reklaam on rajatud selle isa ja poja koostöö ekspertiisile ja loovusele. Ridley Scotti film Marslane võitis 2015. aasta National Board of Review parima filmilavastaja tiitli ning esitati Kuldgloobuste parima filmi nominendiks. Ta on tuntud ka kui 1984. Aasta Macintoshi Super Bowli reklaami looja, mis kuulutati ajakirja Forbes poolt kõigi aegade kõige paremaks Super Bowli reklaamiks.

Oma isa jälgedes käiv Jake on lavastanud kuus Super Bowli reklaami, sealhulgas Budweiseri „Kadunud koer“, mis hinnati USA Today poolt möödunud hooaja parimaks reklaamiks.

OLED Superbowl PR_1

„Kui ma esimest korda OLED telereid nägin, olin selle hämmastavast pildikvaliteedist lummatud,“ ütles Ridley Scott. „1984. aastal tutvustati inimestele tehnoloogiaarengut, mis lubas muuta kõike,“ ütles Jake, lisades: „LG OLED telerite puhul näen ma sarnasust.“