LG tutvustab esimest HomeChat funktsiooniga kodumasinat

LG tutvustab peagi õhukonditsioneeri, mis on varustatud innovaatilise HomeChat™ teenusega. Teenus kasutab Natural Language Processing (NLP) funktsiooni, mis võimaldab kasutajatel LG toodete sisu läbi populaarse LINE rakenduse  jagada, juhtida ja monitoorida. HomeChat™ teenust tutvustati esmakordselt CES messil ning see saab olema Whisen RAC õhukonditsioneeri võtmefunkstioon.

HomeChat

HomeChat abil saavad kasutajad juhtida LG kliimaseadet nutitelefoni kaudu ja LINE rakenduse abil. Näiteks on võimalik saata järgmine sõnum: “Lahkun kontorist, jahuta 26-kraadini,” ja LG õhukonditsioneer kalkuleerib selle põhjal välja, kuidas nõutud tulemus soovitud ajaks saavutada. LINE rakendusel on 310 miljonit kasutajat üle maailma ning see on kättesaadav kõikidele peamistele nutitelefoni platvormidele: Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry, Nokia Asha, Microsoft Windows ja Mac OS X.

LG uusim Whisen RAC õhukonditsioneer on varustatud tehnoloogiatega, mida ei ole võimalik leida üheski teises analoogses tootes. LG Natural Aroma funktsioon täidab eluruumi meeldivate  aroomide, valguse ning heliga, et luua lõõgastavat ning rahulikku keskkonda. LG õhukonditsioneer sisaldab veel teisigi praktilisi funktsioone:

• Kui kedagi pole kodus, annab Home Alarm funkstioon omanikule nutitelefoni vahendusel märku, kui RAC õhukonditsioneer tuvastab ruumides liikumise;

• Ice Cool Power funktsioon toodab jääkülma õhuvoogu – koguni 4° jahedamat, kui tavapärased õhukonditsioneerid suudavad;

• Sisse-ehitatud liikumistundlik kaamera tuvastab kasutaja positsiooni ruumis ning kehatemperatuuri, mis võimaldab tootel pakkuda täpselt vajadustele vastavat esitlust;

• Super Ion Generator ja nelja-etapiline filtreerimise süsteem eemaldavad nii allergeenid kui ebameeldiva lühna.