LG nutikad kodumasinad suhtlevad kasutajatega nutitelefoni teel

Tehnoloogiaettevõte LG Electronics (LG) tutvustas järgmise generatsiooni nutikaid lahendusi, mis kasutavad keeletöötlustehnoloogiat NLP (Natural Language Processing) lubades kasutajatel suhelda, kontrollida, jälgida ja jagada infot LG kodumasinatega. Info vahetamiseks kasutatakse populaarset mobiilset sõnumivahetusprogrammi LINE ning LG teenust HomeChat.

LG SmartHome Messanger

LG HomeChat on loodud töötama koos ühe populaarseima tasuta mobiilimessengeriga LINE. Üle 310 miljoni kasutajaga LINE on saadaval kõikidele enimkasutatud nutitelefoni platvormidele: Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry ja Nokia Asha, samuti ka Microsoft Windows ja Mac OS X platvormidel töötavatele arvutitele.

2014. aasta LG kodumasinate omanikud saavad kontrollida vaid nutitelefoni või arvuti abil kõiki HomeChatiga ühilduvaid kodumasinaid. Lihtsalt saates ingliskeelse sõnumi „Ma lähen puhkusele“, vastab HomeChat automaatselt „Kas lülitun ümber puhkuserežiimile?“. Vastates kinnitusega, lülitub külmik voolusäästmisrežiimile, robot-tolmuimeja seadistab end igal hommikul kell 9 põrandaid pühkima ja pesumasin teeb päev enne omaniku koju saabumist läbi ühe pesutsükli. Antud teenus on esialgu saadaval inglise ja korea keelsena, kuid peagi on lisandumas ka rohkem keeli.

Külmikust saab toidu juhtimise süsteem

LG HomeChat’i kasutavate nutikate kodumasinate omanikud saavad tellida reaalajas teateid oma külmikult, kus iganes nad parasjagu ise asuvad. Pereliikmed saavad külmikule oma nutitelefonidest LINE abil fotosid saata, mida näidatakse külmiku ekraanipaneelil.

Veelgi enam, Smart Manager juhtimisprogramm muudab külmiku täielikuks toidu juhtimise süsteemiks. Kasutajad saavad kasutada LCD paneeli või nutitelefoni kaudu LG Smart Refridgerator rakendust, et näha külmiku sisu ilma ust avamata. Smart Manager’i värskuse kontrollija ehk Freshness Tracker’i kasutajad saavad sisestada toiduaineid ja vaadata nende aegumistähtaegu. Smart Manager suudab soovitada ka erinevaid retsepte, vastavalt sellele, millised toiduained parasjagu külmikus on.

Robot-tolmuimeja teab, millal ta viimati koristas

LG HOM-BOT SQUARE robot-tolmuimeja saab programmeerida koristama kindlatel aegadel. Koduomanikud saavad vaadata seadme koristusajalugu, küsides tolmuimejalt HomeChat’i abil inglise keeles „Millal sa viimati koristasid?“ Tolmuimeja vastab HomeChatis näiteks: „Alustasin koristamist kell 10.50 zigzag režiimil; lõpetasin koristamise kell 11.30 zigzag režiimil.“ Lisaks saab HomeChati abil kontrollida HOM-BOT SQUARE robot-tolmuimeja trajektoori.

Pesumasin, mis mõtleb ise

HomeChati abil saavad kasutajad oma pesumasinale alla laadida uusi endale sobivaid pesutsükli režiime ning saada HomeChati kaudu teavitusi, kui mõnele pesutsüklile on saadaval uus alla laetav uuendus. HomeChati saab kasutada ka pesutsükli käivitamiseks, staatuse jälgimiseks ja saada teateid nutitelefoni või  LG nutitelerisse, kui pesumasin on tsükli lõpetanud.

LG nutikas ahi Smart Oven soovitab retsepte

HomeChati ja retseptiotsija Recipe Search kasutajad saavad panna oma nutika ahju soovitama erinevaid toiduretsepte ning andma infot ka selle kohta, milliseid toiduaineid nende retseptide jaoks vaja on. Vastavalt retseptile seadistab ahi ennast ise õigesse küpsetamisrežiimi ning kasutajal pole tarvis käsitsi ahju seadistama hakata. LG nutikas ahi annab ka teada, kui süsteemis on saadaval värsked retseptid, et julgustada pereliikmeid katsetama uusi ja põnevaid toite.