LG alustab “Mängi ja jaga LG G2” kampaaniaga

LG alustab täna uue online kampaaniaga „Mängi ja jaga LG G2“ (ingl. k: Play & Share LG G2), mille raames saavad tarbijad võimaluse kogeda LG uusima nutitelefoni parimaid omadusi veel enne, kui see muutub laiale tarbijaskonnale kättesaadavaks.

Play & Share LG G2

LG G2 nutitelefoni väljatöötamise käigus peeti silmas tarbijakesksuse põhimõtet ning mitmed nutitelefoni lahendused on sündinud just eeskätt tarbijate tagasisidest. “Mängi ja jaga LG G2” kampaania võimaldab tarbijatel proovida LG G2 nutitelefoni ilma poodi minemata. Tarbijatele demonstreeritakse virtuaalselt järgmisi funktsioone:

  • KnockON lülitab telefoni sisse ja välja kahe vajutusega nutitelefoni ekraanile;
  • AudioZoom võimaldab suumida fimimise ajal;
  • Optilise pildistabilisaatori (OIS) tehnoloogiaga 13MP kaamera võimaldab selgeid ja teravaid pilte ka liikumise ajal ning hämarates oludes pildistades;
  • Guest Mode — Kaitseb omaniku privaatsust, kuvades vaid eelvalitud rakendusi, kui võõrad/külalised kasutavad telefoni oma sekundaarse sisselogimise mustriga;
  • Capture Plus võimaldab ühe võttega salvestada terve lehekülje ka siis, kui lehekülg on ekraanist suurem;
  • QuickRemote — LG G2 abiga ei saa mitte ainult kaugjuhtida populaarseid koduse meelelahutuse seadmeid, vaid see võib nn. õppida ka tavalistelt kontroll-pultidelt, et see töötaks mugavalt erinevatel seadmetel erinevate nupupaigutuste ja paroolidega.

Kampaania raames toimub ka loosimine, milles osalevad kõik, kes jagavad kampaania üleskutset oma Facebooki või Twitteri seinal. Loosimise auhindadeks on näiteks LG G2 nutitelefon, LG Bluetooth kõrvaklapid ja Google Play Store kinkekaardid.

“Mängi ja jaga LG G2” kampaania toimub ajavahemikul 21. august – 11. september. Kampaania veebilehekülg on inglisekeelne.

  • Merili Hade

    Jagatud! :)