LG tutvustab uut brändiidentiteeti

LG tutvustab uut brändiidentiteedi strateegiat, mille keskne sõnum on „It’s all possible“ (eesti k: See kõik on võimalik). Uus kommunikatsiooni- ja brändistrateegia kinnitab muuhulgas viimaste aastate jooksul toimunud arvukaid muudatusi nii tehnoloogiavallas kui tarbijakäitumises.

LG_brandidentity

LG juhtimisprintsiipidest lähtuvalt on uus brändiidentiteet ja kommunikatsiooni keskne sõnum välja töötatud LG brändiidentiteedi tugevdamiseks, mis on kaasaja kõrge konkurentsiga globaalturul üha olulisem. LG eesmärk on pakkuda tarbijatele unikaalseid ja tarbijakeskseid tooteid, mis vastaksid tarbijate vajadustele ja soovidele.

Globaalturule suunatud kommunikatsioonisõnum täiustab LG senist „Life’s Good“ (eesti k: Elu on hea) identiteeti. Uue sõnumi esmaesitlus toimub LG reklaamtahvlile kuvatava video vahendusel 1. augustil New Yorgis Times Square’il ja ettevõtte koduleheküljel (www.lg.com). Lisaks esmaesitlusele kajastatakse uut sõnumit edaspidi muuhulgas nii online- kui trükireklaamides ja uute toodete esitlustel.

“Selleks, et luua lisaväärtusega lahendusi, mis pakuvad tarbijatele suuremat kasutajamugavust ja rahulolu, ammutab LG inspiratsiooni tarbijatelt üle kogu maailma. Uue brändiidentiteedi eesmärk on tugevdada LG kõrget reputatsiooni tarbijakeskse ettevõttena,” sõnas Ki-wan Kim, LG Electronics’i juhtiv asepresident ja globaalse turunduse spetsialist.