LG aitab jagada klientide erilisi hetki

LG Electronics alustab täna uut online kampaaniat „Minu jaoks oled sa täiuslik“ („To Me, You Are Perfect“), mille raames saavad inimesed saata oma armsamatele erilisi sõnumeid. See on LG viis anda oma klientidele aimu sellest, kui oluline on nende roll firmale inspiratsiooni andmisel. Kampaania juhatab ühtlasi sisse ka uue toote, mis kuulutatakse välja 7. augustil. Osa võib võtta igaüks ning selleks on vaja lihtsalt postitada oma armastatule mõeldud foto või videosõnum ühte või mitmesse LG online kanalisse, milleks on LG Mobile’i mikrosait, Facebooki leht ja YouTube’i kanal.

LG NY Times Square

Parimad videod pannakse üles mitmesse LG online kanalisse ning näidatakse firma suurtel reklaamitahvlitel Times Square’il New York’is ja Piccadilly Circusel Londonis. Kõige rohkem vaatamisi ja like’e kogunud video saab autasuks kingituse 5000 dollari väärtuses. 40 juhuslikult valitud osavõtjat saavad endale LG G-seeria nutitelefoni ja 500 õnnelikku saavad LG Pocket Photo printeri. Kampaania lõppeb 6. augustil.

LG NY Times Square

„Selle ürituse mõte on tänada meie kliente, fänne ja kõiki, kes jagavad meie „Life’s Good“ filosoofiat,“  ütles doktor Jong-seok Park, LG Electronics Mobile Communication Company president ja tegevjuht. „Me tahame näidata, kui oluliseks peab LG klientide arvamusi uute toodete väljatöötamisel. Meie jaoks on meie kliendid ideaalsed ning nad annavad meile inspiratsiooni, mida vajame loomiseks ja innovatsiooniks.

LG NY Times Square