Smartclip ning LG Electronics pakuvad koostööna nüüdsest LG Smart TV reklaamipinda 14-s riigis

Reklvaamiplatvorm smartclip ning LG Electronics teatasid, et smartclip hakkab nüüdsest 14-ne riigi LG Smart TV platvormi reklaamipinnaga tegelema. LG Smart TV pakub tänu sellele partnerlusele hulgaliselt võimalusi reklaami tellijatele. Reklaamijatel on nüüdsest rohkem võimalusi publikuteni jõuda ning mitmetahulisemalt oma sõnumeid presenteerida. LG Smart TV-le võimaldavad juurdepääsu Smart 3D Blu-ray mängijad ning  ka kõik olemasolevad nutitelerid. Tulevikus plaanitakse juurdepääsu laiendada mobiilseadmetele ning ka teistele elektroonika tarvetele.

LG 55LM960V Smart TV teler

Smartclip’i ning LG Electronics’i kokkulepe tagab reklaami tellijatel ligipääsu kogu LG Smart TV reklaamipinnale, mis hõlmab endas nii erinevaid reklaamiribasid kui ka uusi ning interaktiivseid lahendusi, mis suurendavad kasutaja elamuse ning võimaldavad rafineerituma reklaami sihtimise.

Navigeerides uues infokeskkonnas, tagavad brändide reklaamijad endale suure eelise, kuna nende tooted saavad palju tarbijate tähelepanu ning üldist nähtavust. Brändide turundajad saavad ennast positsioneerida kui uue tehnoloogia varajased kasutusele võtjad digitaalreklaami ajastul. Lisaks sellele on antud reklaam kaitstud piraatluse, viiruste ning muude häirete eest.

LG eesmärgid tagada kasutajatele kõrgekvaliteetseid informatsioone ning elustada Smart TV keskkond, olid põhimäärajad smartclip-iga lepingu sõlmimisel. Plaanis on laiendada antud tehnoloogiat erinevatele platvormidele uute rakenduste abil, mis tagavad omakorda uusi tuluallikaid. Kasvav huvi LG Smart TV potentsiaali vastu tuleb nähtavale, kui raklaamijad ning turundajad  võtavad omaks fakti, et Smart TV esindab täiesti uut ning tulusat ärivõimaluste areeni.

Prantsuse mobiiltelefonide ettevõte SFR saab esimeseks reklaami tellijaks uuel LG platvormil.

Smartclip’i tehnoloogia on juba integreeritud üle sajas ühendatud televisiooni rakenduses ning on müünud ning teenindanud ühendatud televisiooni reklaami Euroopas alates aastast 2009.