LG „Minu ökokodu“ pakub tööstuse esimest ökosõbralikku virtuaalset unistuste kodu

LG Electronicsil on Facebook’is käimas vahva digitaalne interaktiivne kampaania “Minu ökokodu”, mis lubab LG fännidel üle kogu maailma luua ja jagada oma isikupärast unistuste kodu. Omasuguste seas esimene sellelaadne rakendus peegeldab ettevõtte pühendumust suhelda oma klientidega uuel ja innovaatilisel viisil.

LG „Minu ökokodu“

Kampaania tutvustab Facebooki kasutajatele LG viite patenteeritud põhitehnoloogiat ning nende ökosõbralikke kasusid – Linear Compressor, Inverter Direct Drive, KOMPRESSOR™ tehnoloogia, Lightwave ja Plasmaster. „Minu ökokodu“ on loominguline viis tutvustamaks, kuidas LG tehnoloogiad võivad muuta elustiili nutikamaks ja rohelisemaks.

Kampaanialeht asub otseaadressil www.lgcoretech.com, kus kasutajad saavad luua isikupärase virtuaalkodu, valides sinna dekoratsioone, tehnikaseadmeid ja fotosid oma Facebook’i sõpradest. Sisekujunduslikud teemade osas on kolm valikut – antiik, modernne, idamaine. Kui interjöör on paigas, saab ökoindeksi abiga näha, kui palju üks või teine asi energiat säästa aitas. Valides LG seadmeid näeb kasutaja illustreerivalt, kuidas LG põhitehnoloogiad energiasäästmise nimel töötavad.

LG „Minu ökokodu“

Oma ökokodu isikupärastamine pole aga lihtsalt esemete valimine listist. Kasutades rakendust läbi oma Facebook’i konto, saab kasutaja kasutada oma loodava virtuaalse kodu juures ka omaenda aksessuaare. Näiteks saavad koduloojad lisada oma unelmate majja enda pilte ning lisada oma pere ja sõprade nimesid. Kui ökokodu valmis, saab seda filmiklipina jagada ka oma tuttavatega.

Hetkel on rakendus saadaval vaid inglisekeelsena. Et ka endale üks vahva ökokodu ehitada, külasta lehte www.lgcoretech.com.