LG uus turunduskontseptsioon rakendab kasutajate loodud sisu

LG Electronics andis teada oma KOMPRESSOR FOLLOW METM videokonkursi võitjatest. See rahvusvaheline online võistlus oli pühendatud LG KOMPRESSOR FOLLOW METM tolmuimejale, mis on maailma esimene tolmuimeja, mis automaatselt järgneb töötades selle kasutajale. Käesolev konkurss oli uudne ja läbimurdeline viis toomaks LG’d oma klientidele lähemale, hoides samal ajal huvi ja teadlikkust LG uuest tolmuimejast kõrgel.

Antud konkursi võitjad selgitati välja online häälte tulemusel, kus said hääletada kõik soovijad. Samuti osalesid hääletusprotsessis professionaalsed looveksperdid ning LG turundusspetsialistid. Osalejaid, kes oma töid käesolevale võistlusele esitasid, oli üle maailma.

Esimene koht läks Ukrainasse, kelle võistlustööd “Are you baby” tunnustati oma originaalsuse ja puhta süžee tõttu, mis jälgis visuaalselt ja selgelt FOLLOW METM tehnoloogiat võrdsustades selle pisikese beebi roomamisega oma ema järel. Võidutöö pälvis enim online hääli. Teisele kohale platseerus Prantsusmaalt pärit videoklipp, mis tõstis esile ka LG tolmuimejas kasutatava aktiivse isejärgneva ratta tehnoloogia. Kolmas koht läks jagamisele ühe Korea ja Prantsuse võistlustöö vahel. Kõik esimese kolme koha võitjad said rahalise auhinna, vastavalt siis 10,000€, 5,000€ ja 2,500€. Lisaks anti eriauhind LG KOMPRESSOR FOLLOW METM tolmuimeja näol ka kahele osavõtjale Prantsusmaalt ja Kanadast.

LG uus KOMPRESSOR FOLLOW ME™ on maailma esimene tolmuimeja, mis automaatselt järgneb selle kasutajale, kasutades selleks automaatset kohatundmise ja aktiivse isejärgneva ratta tehnoloogiaid, mis lubavad tolmuimejal hoida selle kasutajaga alati 100cm distantsi. Nii on kodu koristamine uue LG tolmuimejaga senisest veelgi mugavam ja lihtsam! KOMPRESSOR FOLLOW ME™ tolmuimeja jõuab turule käesoleva aasta märtsis ning esmalt võib seda leida Venemaa, Iraani, Austraalia, Prantsusmaa, Itaalia ja Hispaania poelettidelt.

Kõikide võistlustöödega on võimalik tutvuda SIIN!