2012. aasta 3D telerite turgu juhib LG

LG tutvustas rahvusvahelisel tarbeelektroonikamessil CES ettevõtte lühi- ja pikaajalisi strateegiaid telerite tootmise valdkonnas ning kinnitas oma kavatsust tugevdada liidripositisooni 3D telerite turul.

Havis Kwon

„Nii nagu 3D-ga varustatud nutitelerite valdkonnas, tiheneb konkurents kindlasti ka OLED-telerite ja UD (Ultra Definition) telerite turul,” teatas LG Home Entertainment Company President ja tegevjuht Havis Kwon. „LG plaanib tugevdada oma liidripositsiooni rahvusvahelisel 3D ja nutitelerite turul. Samas jätkab LG ka teist tüüpi telerite, nagu LCD, OLED ja UD tehnoloogial baseeruvate seadmete täiustamist,” lisas Kwon.

Liidripositsiooni kinnistamiseks täiustab LG oma laiaekraaniliste CINEMA 3D Smart TV nutitelerite seeriat, toob turule laia valiku 3D prille ning parandab kolmedimensioonilise sisu kättesaadavust. Ligi 70 protsenti uutest LG teleritest sisaldavad 3D tehnoloogiat. Samuti lisatakse nutiteleri funktsioon Smart TV edaspidi kõikide LG telerite standardvarustusse.

Tagamaks mitmekülgset 3D tehnoloogia arengut jätkab LG tihedat koostööd tütarettevõtetega LG Display, LG Chemical ja LG Innotek.

Nutitelerite valdkonnas paneb LG rõhku eelkõige konkurentsivõime tõstmisele läbi oma innovatiivse sisujagamis- ja teenusteplatvormi NetCast. Kasutajamugavust suurendavad ka Integrated Search nimeline funktsioon, kaugjuhtimispult Magic Remote, hääletuvastusseade Voice Recognition, kiirvalija nimega Wheel, viipetuvastusprogramm Magic Gesture ning kursorirakendus Pointing. Ühtlasi jätkab LG strateegilist koostööd 3D-sisu pakkujatega, et võimaldada CINEMA 3D Smart TV telerites suurimat kolmedimensioonilise sisu valikut.

LG LCD telerite üliõhukesed raamid võimaldavad optimaalset 3D kogemust, meenutades pigem kino- kui teleriekraani. LCD telerite ekraanid suurenevad ning paljud neist on 60-e või enama tollised. Esimesena maailmas toob LG turule 84-tollise UD teleri, mille resolutsioon on neli korda suurem kui täis-HD teleritel.

Peale maailma suurima ehk 55-tollise OLED-ekraaniga teleri lansseerimist Lõuna-Koreas, toob LG järgmise põlvkonna OLED-telerid turule ka mujal maailmas.

Tootmisvaldkonnas on LG peamisteks eesmärkideks edendada suuremat innovaatilisust tarneahela juhtimises ning lühendada tellimuste täitmisaegu.