LG on sihikule võtnud kvaliteedi parandamise

LG on elektroonika ja koduseadmete uute tehnoloogiate turuletuleku rallil sihikule võtnud tootekvaliteedi parandamise. Ettevõtmise eesmärgiks on murda arusaama, et tootjate tähelepanu põhifookuses on vaid uute tehnoloogiate arendamine, mis tuleb kvaliteedi arvelt.

LG rakendab varasemast veelgi tugevamalt mitmeid kvaliteedikontrolli protsesse, mille eesmärkideks on tarbijate rahulolu suurendamine. Näiteks on ettevõttes kasutusel regulaarsed kvantitatiivsed uuringud, mis aitavad paremini uurida toodete kasutajate rahulolu ja toodetega seotud kaebusi. Samuti jälgitakse jooksvalt sotsiaalmeediat, mis võimaldab saada ülevaate klientide arvamustest.

LG oli 1996. aastal esimene Lõuna-Korea ettevõte, kes rakendas kvaliteedikontrollis Six Sigma programmi, mille eesmärgiks on tootepraakide ja tootmisprotsesside vigade tuvastamine. Lisaks sellele on ettevõttes mitmed kvaliteedilaborid, mis kõik täidavad kvaliteedikontrolli rolli.