Privaatsusega mängiv kampaania

Interaktiivsed reklaamtahvlid lähevad aina enam moodi. Eriti nüüd, kus CBS on välja tulnud oma uue kampaaniaga, milles nad promovad oma uut, peagi linastuvat draamasarja “Person of Interest”. Just selle, kergelt õõvastust tekitava kampaania raames on interaktiivsed reklaamtahvlid taas palju kasutust on leidnud.

Privaatsusega mängiv kampaania

Nimelt toimivad antud kampaania raames püsti pandud reklaamtahvlid kui peeglid, mis ‘ärkavad ellu’ kui jalakäija nende vastu huvi tunneb. Nimelt teeb tahvel inimesest koheselt foto ning kuvab seda oma ekraanil koos isikukoodi ja telefoninumbriga. Lisaks saab inimene soovi korral antud foto kohe ka oma sotsiaalvõrgustikesse postitada.

Väga omapärane kampaania!

Jätka lugemist Trendhunteri veebilehel.