Sotsiaalmeedia strateegia start-uppidele

Start-uppide jaoks on vettpidav ja naelapea pihta lööv sotsiaalmeedia strateegia kahtlemata edu võtmeks. Seega pole see ärimaailma osa vaiksetele ja tagasihoidlikele. Kui tahad läbi lüüa, siis pane tähele järgnevaid nõuandeid!

#1 Alusta sotsiaalmeediasse sukeldumist põhjaliku uurimusega – ole informeeritud.

Ole kursis, millised on tänased sotsiaalmeedia trendid. Õpi teiste kogemustest ning ära korda teiste poolt juba tehtud vigu. Samuti peaksid olema informeeritud, kuidas ja millises sotsiaalmeedia nurgas tegutsevad Sinu äriga sarnased ideed ja ettevõtmised. Hoi neil silma peal!

#2 Registreeru kohe – ära oota homset!

Ole seal, kus on inimesed! Nii oled sa nähtav. Hetkel on kaheks kõige populaarsemaks kanaliks Twitter ning Facebook. Samuti kaalu teisi sotsiaalmeedia väljundeid nagu LinkedIn, Foursquare, YouTube jne.

Twitter

#3 Ole aktiivne, kuid kontrolli oma sõnumeid!

Postita alati siis, kui Sul on midagi arukat või huvitavat öelda. Puhtalt „Mis teed?” küsimus Sinu fänne vastama ei ärgita. Või noh, kui Sa pole just Aston Kutcher. Fännidega suhtlemisel on oluline kahepoolne kommunikatsioon. Siiski tuleb sõnumite edastamisel silmas pidada ka õigekirja – pole midagi hullemat, kui rohkelt puuduvaid komasid või sõnade valestikirjutamist.

Ülejäänud nõuannetega saad tutvuda thenextweb.com veebilehel.