Ilmateade poodlemiseks ehk kuidas supermarketid kasutavad ilmaennustusi oma müügistrateegias

Kas te olete kunagi mõelnud, kuidas on supermarketitel ilusa ja grillimiseks sobiva ilma korral alati piisavas koguses grillvorste ja liha pakkuda? Sama lugu on mõnusate suppide ja kuumade jookidega, kui õues kisub juba jahedamaks.

Supermarket

Vastus peitub hoolikas ilmaennustuste jälgimises, sest inimeste toitumis- ja tarbimiseelistused sõltuvad väga paljuski just õues olevatest külma- või soojakraadidest.

Näiteks selgub rahvusvahelise supermarketiketi Tesco poolt läbi viidud uuringust, et hamburgerite müük tõuseb temperatuuri kerkimisel 20C kraadilt 24C kraadini koguni 42%.

Supermarket

Lisaks võib kümnekraadine temperatuuritõus ühel suvisel nädalavahetusel tähendada seda, et nõudlus grillitoodete järele kasvab ligi 300%. Samas teeb 25-protsendilise languse läbi aga köögiviljade müük. Külmad ilmad toovad endaga seevastu kaasa aga näiteks lillkapsasupi, piima, vorstide ning juurviljade müügi tõusu.

Kui soovid poodlemisharjumusi ilmaennustuste näitel veelgi lähemalt uurida, siis jätka lugemist dailymail.co.uk veebilehelt.