LG loomingulised reklaamid

On reklaame, mis oma ülesehituse ja loomingulise taseme poolest lihtsalt nii head, et tooteinfot või lisamaterjale pole vaja enne viimast kahte sekundit tutvustadagi. Nii on vaatajad haaratud kogu loosse sisse, nähes enda ees lahti rullumas miniatuurset draamafilmi. Järgnev klipp on heaks näiteks.

Reklaam, kus tolmuimeja päästab kaitsetud mänguasjad tolmust koosnevate haikalade eest, on saanud väga populaarseks ning on võitnud auhindu ka mainekatel reklaamiauhindade jagamisel.

Reklaamis figureeriv tolmuimeja on muide LG KOMPRESSOR tehnoloogiaga varustatud, mis tähendab, et see pressib kõik sisse imetud tolmu nii kokku, et see sealt enam kuidagi välja ei pääse. Lisaks muudab antud tehnoloogia tolmuimeja palju tervislikumaks kui tavalised tolmuimejad.

Lisaks sellele oli üheks suurepäraseks reklaamikampaaniaks ka LG Nutitelefonide Ralli Meistrivõistlused, kus LG Optimus Black võistles oma peamiste, päriselust tuttavate rivaalidega. LG Optimus Black loomulikult võitis.

Just sellised lõbusad reklaamid teevad firma identiteedi kasutajale lähedasemaks, lõbusamaks ning näitavad selle tooteid palju positiivsemas valguses kui traditsioonilised lahendused.