LG tolmuimeja reklaam pälvis rahvusvahelisel reklaamifestivalil kuldse auhinna

LG uuendusliku KOMPRESSOR-tehnoloogiaga varustatud tolmuimeja telereklaam Something’s Lurking pälvis mainekal Clio reklaamifestivalil kuldse auhinna.

Reklaamis tuuakse välja tolmuimeja tugevat imamisvõimet, mis on võimeline imama nii nähtavat kui silmale nähtamatut mustust ja tolmu. KOMPRESSOR-tehnoloogia on esimesena maailmas varustatud motoriseeritud tolmu komprimeerimise süsteemiga, mis vähendab õhku tagasilendava tolmu kogust. Samuti tagab see masinale pika eluea ja suure võimsuse.

Auhinnatud reklaami näeb YouTube’is:

Something’s Lurking autoriks on reklaamiagentuur Y&R. Clio reklaamifestival on üks mainekamaid omataoliste seas. Auhindu jagatakse nii reklaami, disaini, interaktiivse sisu kui ka suhtekorralduse valdkondades. Selle aasta festivalil võistles kokku 10 000 tööd 65 riigist. Telereklaami kategoorias jõudsid finaali 188 tööd, neist pälvis kuldse auhinna 13 tööd.