Vihjeid trenditeemadega kursisolemiseks

Olgem ausad, trenditeemadega kursisolemine nõuab pühendumust ja aega, mida aga paljudel meil ei ole. Siiski on see mitmete erialade esindajatele – ettevõtjatele, turundajatele, reklaamiinimestele oluline punkt, millele tähelepanu pöörata. Järgnevalt toomegi teieni mõned vähem ja rohkem praktilised nipid, kuidas trendidega paremini ning lihtsamalt sammu pidada.

Trenditeemadega

Esiteks on tähtis üldse aru saada, miks mingeid trende jälgida tuleb. Kuna ettevõtluses algab ja lõppeb kõik lähtuvalt tarbijate huvidest ja soovidest, siis on tarbijate mõistmine siin kohe eriti tähtsal kohal. Seega, hoides kätt tarbimistendentside pulsil, saate asjakohast inspiratsiooni klientidele uute toodete ja teenuste väljamõtlemisel.

Teiseks, trende ei tohiks omavahel segi ajada. Tuleb eristada suurtrende, mis hõlmavad suhtlust, tehnoloogiat, majandust, keskkonda ja poliitikat, tarbijatrende ning tootmistrende.

Kolmandaks – tihti on uuritud, kuidas teha vahet tarbijatrendidel ning tarbijahullustel. Tegelikkuses on aga lood nii, et need nähtused ei erinegi üksteisest nii palju kui arvatakse. Need on lihtsalt järjekordne ilming sellest, et tarbijad ihkavad olla ainulaadsed ning janunevad mugavuste ja üllatuste järele.

Huvitavaid trendijälgimise nippe on aga veelgi ning nendest on võimalik täpsemalt lugeda trendwatching.com veebilehelt.