LG aitab tehnoloogiaga nälja vastu võidelda

LG ühines ÜRO Maailma Toiduprogrammi sotsiaalmeedia algatusega WeFeedback, mis muudab näljahädaga võitlemise tänu digitehnoloogiale veelgi enam kättesaadavaks.

LG teler

Kõigil LG nutiteleri Smart TV omanikel on nüüd võimalik WeFeedback rakendus endale telerisse laadida ning seeläbi anda oma panus nälja ja vaesusega võitlemises. WeFeedback teeb selle kasutajale lihtsaks ja läbipaistvaks – kasutaja sisestab rakendusse oma lemmiktoidu nimetuse ning programmi kalkulaator arvutab välja, kui palju lapsi oleks võimalik selle roa maksumusega toita. Soovi korral on võimalik see summa WFP-le annetada.

LG Home Entertainment tegevjuhi ja asepresidendi Havis Kwoni sõnul on nii LG kui WFP eesmärk olla oma valdkonnas liider. „Usume, et üheskoos saame reaalset mõjutada näljahäda vähendamist, mis on täna üks maailma suurimaid ja püsivamaid probleeme,” lisas Kwon. „LG on hea näide sellest, kuidas erasektori ettevõtte saab tehnoloogia abiga aidata organisatsioone nagu WFP näljaga võitlemisel üle maailma,” lisas WFP esindaja Nancy Roman.

WeFeedbacki algatus (www.wefeedback.org) käivitus selle aasta märtsi alguses ning juba on kogutud raha summas, mis võimaldab WFP koolilõuna programmide kaudu toita üle 90 000 lapse. LG teeb WFP-ga koostööd alates 2009. aastast.