Kuidas teha algust jooksmas käimisega?

Sa oled otsustanud hakata jooksmas käima. Väga tore! Jälgi järgnevaid nõuandeid ja õige pea oled sa saavutanud oma tippvormi!

1. Kunagi pole liiga hilja – vahet ei ole, mis vanuses sa oled, sest regulaarne sportimine on alati hea. Juba sellepärast, et sul on palju rohkem energiat, kaal langeb, väheneb riski haigestuda südamehaigustesse ja vähki ning su uni on kordades magusam.

Jooksmine

2. Külasta arsti – enne jooksmisega tegelema hakkamist tuleks külastada oma perearsti, eriti tuleks seda arvesse võtta ülekaalu, südamehaiguste, hingamisprobleemide ja paljude teiste tervisehädade ja -riskide puhul.

 

3. Koosta endale treeningprogramm – Internetist on võimalik leida väga erinevaid treeningprogramme jooksjatele, seejuures ka algajatele. Need on väga kasulikud, kuna aitavad kergemini vormi saada, kaotada kaalu ning jõuda eesmärgini aeglaselt, kuid kindlalt ja ilma vigastusteta.

Ülejäänud 15 nõuandega alustavatele jooksjatele on võimalik tutvuda veebilehel best-running-tips.com.