3D telerid

LG Electronics sõlmis koostöölepingu Lõuna-Korea suurima digitaalse satelliitprogrammi tootjaga Skylife, et alustada jõulist 3D-telerite ja -televisiooni arendamist. Kahe ettevõtte koostöö tulemusena planeeritakse 2010. aastal müüa üle 400 000 LG 3D-teleri ning teha esmakordselt 3D ülekanne lumelaua maailmameistrivõistluste karika etapilt.

LG 3D teler

LG planeerib uuel aastal müügile paisata ruumilise pildiga telereid suuruses 42-72 tolli ning samuti lisada 3D funktsioon juba tänaseks saadaolevatele esinduslikematele LG mudelitele.

Kuigi 3D tehnoloogia ning sisu arendusega tehakse algust Lõuna-Koreas, on sihikule võetud esimeste suuremate turgudena USA ning Euroopa. Kui 2010. aastaks on kavandatud 400 000 telerit, siis 2011. aastal on LG eesmärgiks müüa juba 3,4 miljonit 3D-telerit. 3D populaarsuse suuremat kasvu tavatarbijate seas oodatakse ka 2012. aastal toimuvatest Londoni olümpiamängudest, mida esialgsete plaanide kohaselt on võimalik jälgida samuti 3D formaadis.

3D turu kiiret arengut ennustavad ülemaailmsed uuringud, mille kohaselt sooviksid 3D-teleri osta 58% tarbijatest ning 75% inimestest, kes on 3D pilti näinud, tahaksid ruumilist pilti veelgi kogeda. LG sõnul on aga turu kiire kasvu jaoks vajalik ka teiste, sh 3D mängukonsoolide, Blu-ray mängijate, videokaamerate ja telepildi tootjate panus.

LG sõlmis koostöölepingu, alustada jõulist 3D telerite ja televisiooni arendamist, ülekanne lumelaua maailmameistrivõistlustelt, ruumilise pildiga telerid esinduslikematele LG mudelitele 3D tehnoloogia tavatarbijate seas.