Koertemood

Loomaarmastajad taipasid ühel hetkel, et õnnelike omanikena tahavad nad oma loomakestele vaid parimat. Selles valguses alustati mõtlemist kastist väljapoole ning genereeriti idee koerte moest – ja seda puhtalt ilu, mitte praktilisuse eesmärgil.

Koertemood

Loomariiete tootjad nimetavad oma tegevuseesmärgiks pakkuda võimalikult palju võimalusi koduloomade rõõmustamiseks. Mida ja kelle rõõmustamiseks täpselt tehakse, jäägu tulihingeliste pooldajate ja vastaste vaidluste pärusmaaks, aga üks on kindel – koertemoe maailmatrendid koguvad tuure ja üllatavad furoori tekitava loominguga.

Lisaks disaini üllitistele on kujunenud loomade rõivaste ja –aksessuaaride valdkonnas oma juhtivad brändid, mis konkureerivad kvaliteedis ja moetrendides. Koertemood liigub tootjate sõnul üha enam loomakese mugavuse suunas, luues erinevaid rõivavorme kõrgeima kvaliteediga materjalidest. Teisisõnu, plastikust kaelarõngad on out. Küll aga tekitavad loomademoe tooteportfellis teatavat skeptilisust koerte kingad, päikeseprillid ja parukad – need on loomale tõenäoliselt sama mugavad kui uisud lehmal või kuidas see ütlus käiski.

Küll aga on mitmed juhtivad disainerid ja seltskonnaelutegelased, eesotsas ööklubipidude esileedi Paris Hiltoniga, nurka visanud oma ideed luua lõhna, ehte ja aksessuaaride kaubamärke inimestele ning teenivad selle asemel sama suuri, kui mitte suuremaid summasid loomademoe jüngritena.